λογότυπο lompax.gr

Test ανεπάρκειας ενζύμων

Σελίδα 1 από 3

Ερώτηση 1

Σελίδα 2 από 3

Ερώτηση 2

Σελίδα 3 από 3

Ερώτηση 3

Σε ποια κατηγορία ανήκει το αγαπημένο σας φαγητό; Αν θα μπορούσατε να φάτε οτιδήποτε.
Ποιες τροφές πιθανότατα σας προκαλούν συμπτώματα κακής πέψης (π.χ. περιστασιακή δυσπεψία, αέριο, φούσκωμα); Εάν δεν σας ενοχλούν τρόφιμα, μην επιλέξετε καμία επιλογή.
Επιλέξτε οποιαδήποτε μπορεί να έχετε ή είχατε.

Καταχωρίστε τις παρακάτω πληροφορίες για να μπορέσουμε να υπολογίσουμε τα αποτελέσματά σας.

ΑΜΥΛΑΣΗ

Τα ψωμιά, τα ζυμαρικά ή τα επιδόρπια είναι πιθανότατα τα αγαπημένα σας τρόφιμα, αν και μπορεί να εμποδίζουν το σώμα σας να χωνέψει. Η αμυλάση είναι μια οικογένεια ενζύμων που είναι υπεύθυνη στο να διασπά τα σάκχαρα, τους υδατάνθρακες και τις ίνες.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ: Συμπεριλάβετε την πρωτεΐνη στο πρώτο γεύμα της ημέρας. Εστιάζετε στα προϊόντα ολικής άλεσης, λαχανικά και σνακ με βάση πρωτεΐνες. Αν είστε χορτοφάγοι, καταναλώστε ξηρούς καρπούς, σπόρους, σόγια και φασόλια για να πάρετε την πρωτεΐνη που χρειάζεστε. Περιορίστε το άσπρο αλεύρι, λευκό ρύζι και λευκή ζάχαρη και συμπεριλαμβάβετε ολόκληρους, μη επεξεργασμένους κόκκους μαζί με φρούτα και φυσικά γλυκαντικά, όπως η αγαύη και η στέβια για να σας βοηθήσει να ικανοποιήσετε την όρεξή σας. Όσο προχωράτε προς μια πιο λιγότερο εξευγενισμένη, με τροφές πλούσιες σε ίνες τροφές δίαιτα μπορεί να επιθυμείτε γλυκά όλο και λιγότερο.

Τα προϊόντα με υψηλή Αμυλάση είναι τα:

ΛΥΠΑΣΗ

Πολύ αρωματικά, πικάντικα, καπνιστά ή πλούσια, λιπαρά τρόφιμα μπορεί να είναι δύσκολο για το σώμα σας να τα επεξεργαστεί. Τα ένζυμα λιπάσης διασπούν λίπη ή λιπίδια. Τα ένζυμα είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή πέψη καθώς και πολλές άλλες διαδικασίες στο σώμα.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ: Μια απλή διατροφή με ωμά φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως μπορεί να έχουν καταπραϋντική επίδραση στο σύστημά σας και μπορεί θα σας βοηθήσει φυσικά να απαλαφείτε από τα περιττά κιλά. Τα γαλακτοκομικά και τα καρύδια παρέχουν υγιή λίπη, όταν τα καταναλώνετε με μέτρο, μπορεί να ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για πλούσιους τρόφιμα. Αποφύγετε το χοιρινό κρέας και τα καπνιστά κρέατα, αλλά απολαύστε πηγές πρωτεϊνών όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρια, σόγια και αυγά μία ή δύο φορές την ημέρα.

Τα προϊόντα με υψηλή Λυπάση είναι τα:

ΠΡΟΤΕΑΣΗ

Μπορεί συχνά να ποθείτε τις πρωτεΐνες ως κύρια πηγή της τροφής. Η πρωτεάση είναι το ένζυμο αυτό που βοηθά στη διάσπαση της πρωτεΐνης από τα τρόφιμα που καταναλώνετε. Το σώμα μας παράγει επίσης πρωτεάση που είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ: Επιλέξτε μικρές μερίδες από άπαχες πηγές - ψάρι, κοτόπουλο και γαλοπούλα. Αυξήστε τα φρέσκα φρούτα, λαχανικά και ολικής αλέσεως προϊόντα. Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία πράσινη σαλάτα ως κύρια μερίδα γεύματος κάθε μέρα.

Τα προϊόντα με υψηλή Προτεάση είναι τα:

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΖΥΜΩΝ

Άτομα με έλλειψη συνδυασμού ενζύμων μπορεί να έχουν δυσκολία στην πέψη ινών, πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων. Γιατί η ανεπάρκεια συνδυασμού είναι τόσο περίπλοκη, μπορεί να υπάρχει συνεχής πίεση στα έντερα και το ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να μην λειτουργεί πλήρως.

ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ: Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενσωματώσει μικρές ποσότητες πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα για καύσιμο στα ενεργειακά σας επίπεδα. Τα λαχανικά μπορεί να είναι περισσότερα εύπεπτα για σας αν μαγειρευτούν ελαφρώς στον ατμό. Εξαλείψτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα όπως το άσπρο αλεύρι, ζάχαρη και προσυσκευασμένα γεύματα από την διατροφή σας.

Συνδυαστικές φόρμουλες είναι οι: